Крок за кроком: створюємо терапевтичні історії для дітей

Маю честь представити сьогодні нового лікаря нашої бібліотечної палати. Зустрічайте — дитячий психолог львівської обласної дитячої бібліотеки Ірина Данилівна Карівець  

П. Ірина люб’язно погодилась провести перший віртуальний майстер-клас зі створення терапевтичних історій для дітей. А реальні майстер-класи дитячого психолога можна щотижня відвідувати у бібліотеці, щодня, крім суботи та неділі, з 15 до 17 год. у приміщенні читального залу для молодших школярів.

Створюємо терапевтичні історії для дітей

Пам’ятка для батьків

(за Стівом Баранчаком)

Проблемна поведінка є частиною процесу дорослішання. Зазвичай, дитина прагне подолати поведінкові проблеми, але їй важко це зробити самотужки. Коли батьки намагаються «коригувати» її поведінку, автономія дитини опиняється під загрозою і вона може зайняти захисну позицію. Ось чому розказування історії про іншу дитину із подібною поведінкою може виявитися ефективним.

  1. Визначте, на який саме тип проблемної поведінки ви хотіли б звернути увагу дитини. Поміркуйте, в який спосіб ваша дитина виявляє цю поведінку. Запишіть декілька прикладів.
  2. Уявіть можливі наслідки цієї поведінки. Чи може вона призвести до того, що дитина втратить друзів? Або ж  її покарають? Чи залишать на другий рік у школі? Запишіть той наслідок, який може справити на вашу дитину значний емоційний вплив.
  3. Почніть складати історію. (Спершу прочитайте якусь подібну історію). Дайте головному герою кумедне ім’я, щоб ослабити спротив вашої дитини.
  4. Підкресліть, наскільки щасливою почувається вигадана дитина на початку історії, діючи у небажаний спосіб. Подумайте, що саме робить щасливою вашу дитину і змалюйте героя, який зазнає такої ж втіхи у подібний спосіб. Тепер опишіть, як саме вигаданий персонаж  виявляє цю непідхожу поведінку. Дитина має виявити цю поведінку три рази. Першого разу, коли ця поведінка проявляється, наслідки мають бути дуже незначними. Але уже до третього разу вони мають стати серйозними.
  5. Опишіть реакцію уявної дитини на наслідки. Вони мають її дуже засмутити.
  6. Введіть у розповідь батька, вчителя, чи когось старшого і поважного. Ця людина має співчувати горю персонажа, але разом із тим має перевести його сум у поведінку, яка вигаданій дитині досі не спадала на думку.
  7. Змалюйте, як вигадана дитина досягає розуміння і здатності змінити свою поведінку.
  8. Дайте вигаданій дитині другий шанс, можливість подолати негативні наслідки її поганої поведінки.
  9. Покажіть, як вигадана дитина пожинає найкращі плоди від своєї зміненої на краще поведінки і нівелює погані наслідки. Зараз ця дитина така ж щаслива – чи навіть щасливіша – ніж на початку історії.
  10. Тепер ви маєте завершити свою історію, яка може спонукати вашу дитину виправити свою поведінку.

 За матеріалами цього сайту.

Реклама

Детали hvoryj
Хвора бібліотекою. Давно (здається, це у мене спадкове) і невиліковно

One Response to Крок за кроком: створюємо терапевтичні історії для дітей

  1. Уведомление: Tweets that mention Крок за кроком: створюємо терапевтичні історії для дітей « Бібліотечна палата -- Topsy.com

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: